Chapter : નિકાહ
(Page : 93-94-95)
સવાલ :– અગલે સવાલકા હવાલા યહ હે કે ફઝાઈલે આમાલ– ૧/૧૪૦, બાબઃ હિકાયતે સહાબા, મ’લૂમાતે અઝવાજે મુતહ્હરાત”.
જવાબ :– હઝરત સફિય્યહ (રદિ.) અસલન મુસલમાન આઝાદ ઓરત નહીં થી, બલ્કે ગઝ્વએ ખૈબર તક વો એક યહૂદીકે નિકાહમેં થીં, જો ગઝવએ ખૈબરમેં કતલ હો ગયા થા. ફિર ઉસ મૌકઅ પર હઝરત સફિય્યહ કો બતોરે બાન્દીકે હઝરત દિહયા (રદિ.)કો દે દિયા ગયા થા. ફિર બા’ઝ મસાલિહકી બિના પર હઝરત રસૂલુલ્લાહ (સલ્લલ્લાહુ અલયહિ વ સલ્લમ)ને ઉનકો અપની મિલ્કિયતમેં લે લિયા થા, યે સબ તફસીલ ફઝાઈલે આ’માલમેં મવજૂદ હૈ.
ઔર બાંદીકે મુતઅલ્લિક મસઅલા યે હૈ કિ ઉસ પર ઈદ્દત લાઝિમ નહીં હૈ. બલ્કે અગર હામિલા હો તો વો વઝ્એ હમલ ઔર હામિલા ન હો તો ઈસ્તિબરાઅ (એક હૈઝ ગુઝારના) વાજિબ હૈ. યે હુકમ અબૂ દાઉદ શરીફ (કિતાબુન્નિકાહ ફી વતઈસ્સબાયા–ર૯૩) ઔર મુસ્નદે અહમદ (૩–૬૩), વદારમી (ર–રર૪) ઔર હાકિમકી રિવાયતમેં સરાહતન મવજૂદ હૈ, જિસ્કો અલ્લામા શામી (રહ.)ને નકલ ફરમાયા હૈ. (શામીઃ પ–ર૪૦, કિતાબુલ હઝર વલ ઈબાહત, બાબુલ ઈસ્તિબરાઅ)
મતલબ યે હૈ કે બાન્દી કે લીએ અપને ગેર–મુસ્લિમ શોહર કે નિકાહસે અલગ હોને કે બા’દ આઝાદ મુસલમાન ઔરતકી તરહ ઈદ્દત વાજિબ નહીં હૈ, બલ્કે ઈસ્તિબરાઅ બિલ હૈઝ લાઝિમ હૈ ઔર હઝરત સફિય્યહ (રદિ.)કા એક હૈઝસે ઈસ્તિબરાઅ હાસિલ કરના યે રિવાયતોં સે સાબિત હૈ.
મુસ્લિમ શરીફ : ૧–૪૬૦ ઔર અબૂ–દાઉદ શરીફમેં મવજૂદ હૈ.
(અલ બિદાયહ વન્ નિહાયહ–૪/૧૪૬, મકતબતુલ મઆરિફ બૈરુત)
યહાં યે એક બુનિયાદી હકીકત ભી સામને રખની ચાહિએ કે બાન્દીયોં કે અહકામે નિકાહ આઝાદ ઔરતસે કુછ મુખ્તલિફ હૈં. યહી વજહ હૈ કે આઝાદ ઔરત કે બારેમેં ફરમાયા :
”વલ મુહ્સનાતુ મિનન્નિસાઈ.” (સૂરએ નિસાઅ)
ઔર બાન્દી કે મુતઅલ્લિક ફરમાયાઃ
”ઈલ્લા મા મલકત અય્માનુકુમ” (સૂરએ નિસાઅ–ર૪)
કે મન્કુહા ઔરતોં સે નિકાહ કરના હરામ હૈ મગર જો તુમ્હારી મમ્લૂકા હો જાએ તો બાવજૂદ અપને અગલે શોહરકી મન્કુહા હોને કે તુમ ઉનસે નિકાહ કર સકતે હો, કયૂંકે મમ્લૂકા હોનેકે બાદ વો નિકાહ બાકી નહીં રેહતા.
(મઆરિફુલ કુર્આનઃ ર–૩૬૪)
ઈસી તરહ યે બાત ભી મલહૂઝ રખની ચાહિએ કે હઝરત રસૂલુલ્લાહ (સલ્લલ્લાહુ અલયહિ વ સલ્લમ)કા કોલો અમલ યે કુર્આને કરીમ કી તફસીર હૈ. લિહાઝા ઉસકો સામને રખકર આયાતકા મતલબ મુતઅય્યન કિયા જાએગા.
Log in or Register to save this content for later.