Chapter : કુરબાની
(Page : 505-506)
સવાલ :– ડભોઈ એક તાલુકા હે, જહાં દસ મસ્જિદોંમેં ઈદકી નમાઝ હોતી હે, ઝૈદ કા યે અમલ હે કે ઈદુલ અદહા કે દિન સુબ્હ કી નમાઝ કે બાદ કુરબાની કે લિએ નિકલ પડતા હે, તો કયા ઈદકી નમાઝ સે પહલે કુરબાની કરના જાઈઝ હે ? અગર નહીં તો જીન લોગોંને ઈદકી નમાઝ સે પહલે કુરબાની કી હે તો ઈનકે લિએ કયા હુકમ હે ?
જવાબ :– ડભોઈ જૈસી બડી આબાદી જહાં ઈદકી નમાઝ વાજિબ હે વહાં ઈદકી નમાઝ સે પહલે કુરબાની કરના જાઈઝ નહીં હે, અગર કોઈ શખ્સ ઈદકી નમાઝસે પહલે કુરબાની કરેગા તો ઉસ્કી કુરબાની જાઈઝ ઓર દુરસ્ત ન હોગી ઓર ઉસ્કો ઈદ કી નમાઝ કે બાદ દોબારા કુરબાની કરના વાજિબ હોગી.
હદીસ શરીફ મેં હે કે જિસ્ને નમાઝસે પહેલે કુરબાની ઝબહ કી તો વો અપની કુરબાની દો બારા કરે. દૂસરી હદીસ મેં હઝરત રસૂલુલ્લાહ (સલ્લલ્લાહુ અલયહિ વ સલ્લમ) કા ફરમાન હે કે હમારે ઈસ (ઈદ) કે દિન મેં હમારા પહેલા અમલ ઈદકી નમાઝ પઢના હે ઉસ્કે બાદ ફિર કુરબાની ઝબહ કરના હે. તીસરી હદીસ શરીફ મેં હે કે તુમમેં સે જિસ્ને ઈદકી નમાઝ સે પહલે કુરબાની ઝબહ કી તો વો દોપહર કા ખાના હે જો અલ્લાહ તઆલાને ઉસ્કો ખિલાયા હે (યાને કુરબાની નહીં હે) કુરબાની તો ઈદકી નમાઝ કે બાદ હોતી હે. (બદાઈઅ –પ/૭૩)
અલબત્ત, ઐસી છોટી આબાદી જહાં ઈદકી નમાઝ વાજિબ નહીં હોતી વહાં પર સુબ્હે સાદિક હોને કે બાદ કુરબાની કરના જાઈઝ હે. અગર કિસી શહર મેં રેહને વાલે કી કુરબાની ઐસે છોટે દિહાત (ગાંવ) મે હો તો ઉસ્કી કુરબાની ઉસ ગાંવ મે સુબ્હે સાદિક કે બાદ કરના જાઈઝ હે. (શામી–પ/ર૦ર)
Log in or Register to save this content for later.